Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja storitve Minimum

Hvala, ker nam zaupate.

Z uporabo potrjujete, da se strinjate s temi pogoji. Pazljivo jih preberite.

Pogoji uporabe/splošni pogoji - Minimum

Pogoji poslovanja in uporabe spletne storitve www.minimum.si (v nadaljevanju tudi: Minimum, platforma ali storitev) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), ter s splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

S spletnim mestom www.minimum.si upravlja podjetje PAKT d.o.o., Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod hrasti 29, 1218 Komenda, matična številka: 8347476000, davčna številka: 96196521, SRG številka: 2019/50795 (Okrožno sodišče Ptuj).

Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne storitve Minimum, pravice in obveznosti uporabnika in storitve ter urejajo poslovni odnos med storitvijo in kupcem/naročnikom.

Kupca/naročnika zavezujejo pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Minimum se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovili naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka, dostopnost artiklov (vsak artikel(tudi digitalni), ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  4. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave), cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka, način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  5. časovno veljavnost ponudbe,
  6. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  7. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem/naročnikom je v spletni storitvi Minimum sklenjena v trenutku, ko storitev kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Uspešno oddano naročilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za storitev kot za kupca/naročnika. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine. (Pogodba in elektronska sporočila o statusu naročila so del postopka/poslovanja oz. pogodbe in se uvedejo, tudi če se uporabnik ne strinja s pogoji o prejemanju obvestil in hranjenju podatkov.)

Načini plačila

Spletna storitev Minimum omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun (TRR) po ponudbi/predračunu**

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Izdaja računa

Zahtevaj račun

Storitev Minimum po prejemu naročenih artiklov (tudi digitalnih) kupcu/naročniku pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca, ali pa ga priloži zraven artikla.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene so navedene v končnem znesku (ddv ni obračunan po 94.členu zddv-1), razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovina kupcu omogočila odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Postopek obveščanja o nakupu

1. Minimum (storitev) naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Minimum naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Storitev lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oz. e-poštni naslov. Pri dobavi artiklov (tudi digitalnih), ki jih storitev nima na zalogi v lastnem skladišču oz. niso na voljo, je Minimum izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do trgovine. Prek elektronske pošte storitev kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Minimumu, ki bo artikel (tudi digitalni) odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle (tudi digitalne) iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj storitve ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko storitev Minimum naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Minimum ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov/naročnin, ki jih storitev nima na zalogi v lastnem skladišču, ali niso na voljo, razen v kolikor bi jo mi ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

2. Naročilo je odpremljeno

Storitev Minimum v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Minimum v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 051 312 344 ali po e-pošti na naslov info@minimum.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno (v primeru fizičnega produkta), pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov/naročnine.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@minimum.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na fizični naslov storitve Minimum.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov/naročnin ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov/naročnin v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
  • Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla/naročnine z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle/naročnine, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu (pri fizičnih produktih), ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel/naročnino, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom/naročnino enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu/naročnini.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla/naročnine.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu/naročnini natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

O teh pogojih

Te pogoje ali dodatne pogoje, ki veljajo za posamezno storitev, lahko na primer spremenimo, kadar jih moramo prilagoditi zakonodaji ali spremembam storitev. Pogoje redno spremljajte.

  • Če se ne strinjate s spremenjenimi pogoji, prenehajte z uporabo.
  • Ob navzkrižju med temi pogoji in dodatnimi pogoji prevladajo dodatni pogoji.
  • Ti pogoji urejajo razmerje med storitvijo in vami. Pogoji ne ustvarijo nobenih pravic upravičenih tretjih oseb.
  • Če ne ravnate skladno s temi pogoji in ne ukrepamo takoj, to ne pomeni, da se odpovedujemo kakršnim koli pravicam, ki nam pripadajo (npr. pravici do poznejšega ukrepanja).
  • Če katerega koli od pogojev ni možno uveljaviti, to ne vpliva na ostale pogoje.

Če potrebujete pomoč ali imate kakršno koli vprašanje, nas kadar koli kontaktirajte, tako da obiščete stran “Kontakt“.

Ta pravilnik velja od: 22.5.2018