Kako deluje Minimum? Poglavje 5, Družbena omrežja

Čas branja: 2 min 23. septembra, 2020 Napisal: Matej Novak

Odprli ste podjetje, društvo ali klub. Pravkar postavljate spletno stran na Minimumu, manjka pa vam še povezovanje s svojimi bodočimi strankami, sledilci in člani. Če ste dejavni na kakšnem od družbenih omrežij, potem je smiselno, da tam postavite tudi profil za svojo dejavnost. Minimum omogoča, da vse povezave na svoje profile pokažete na ogled. Vse, kar morate storiti, je, da v označena polja prilepite povezavo. Naj vam predstavimo, katera socialna omrežja podpiramo – morda bi se morali pojavljati še na kakšnem, ki ga do sedaj niste poznali.

Kako deluje Minimum?

Facebook

Je prva izbira za slovensko podjetje ali društvo, saj ga uporablja že kar večina Slovencev. Facebook postaja vedno bolj dostopen za oglaševanje, hkrati pa se na njem razcvetajo tako imenovane skupine (groups), ki združujejo ljudi s podobnimi interesi. Imate društvo ljubiteljev orhidej? Ustanovite skupino. Ste odprli spletno trgovino? Ponudite še nasvete v Facebook skupini.

Twitter

Je omrežje, ki omogoča kratka sporočila, ki jim lahko dodamo sliko ali video. Na njem boste našli politike, medije, novinarje in različne strokovnjake. Debate so velikokrat politične, družbenokritične, manj pa je zabavnih in sproščenih vsebin.

Instagram

Se odlično ujema s Facebookom, saj lahko oba računa uporabljate naenkrat. Če ste velik ljubitelj besed, je to kanal za vas. Fotografije in videi tukaj zmagujejo. Na Instagramu boste našli nekoliko mlajše občinstvo, veliko pa je tudi podjetij, ki omrežje izkoriščajo za privlačen prikaz svoje ponudbe.

YouTube

Če fotografija ni dovolj, potem je tu video. Ta je odlična podpora poslom, saj lahko svoje stranke poučite o novih produktih, jih date natančna navodila za uporabo ali predstaviti svoje delovanje. Video je tu in bo ostal še lep čas.

LinkedIn

Je poslovno omrežje, ki združuje posameznike in podjetja. Nadomešča klasičen življenjepis in je zlata jama strokovnjakov, s katerimi lahko sodelujete. Ne glede na to, ali ste deklica za vse v svojem popoldanskem espeju ali pa direktor multinacionalke, je to prostor priložnosti za vas.

Pinterest

To omrežje si najlažje predstavljamo kor oglasno desko s pripetimi fotografijami. Zelo priljubljeno je pri domačih ustvarjalkah, ki na ogled postavijo svoje projekte, pri učiteljicah, ki iščejo navdih za v razred. Na njem lahko zbirate ideje, kakšno mizo bi si radi postavili v dnevni sobi, ali pa omrežje izkoristite za raziskavo trga.

Tumblr

Za ljubitelje besede je na voljo Tumblr. Na njem lahko ustvarite kratek blog in tako hitro pridete do lepe količine koristne vsebine za tako imenovani vsebinski marketing.

Soundcloud

Če ste pevec, instrumentalist, pripovedovalec pravljic ali kašne druge vrste zvočni ustvarjalec, je to omrežje, kjer lahko objavljate svoje stvaritve, poslušate druge izvajalce in se učite drug od drugega. Nemalokrat se ravno tu odkrijejo vzhajajoče zvezde.

Vimeo

Je platforma za profesionalne oziroma polprofesionalne ustvarjalce videa. Svoje mojstrovine lahko objavite, sodelujete z drugimi, jih delite naprej. Če imate resne namene v video produkciji, potem tukaj ne smete manjkati.

GitHub

Nismo pozabili niti na razvijalce. Raziščite morje programerskih novosti, pohvalite se svojim delom in poiščite ljudi za sodelovanje. Dobrodošli so vsi, ki si prizadevate ustvariti boljšo programsko opremo. Tukaj boste našli vse – od opensource do privatnih projektov, ki komaj čakajo vaš prispevek.

Dribble

Za vse vrste dizajnerjev je tu Dribbble. Poiščite svoj navdih, sorodne duše in celo nove projekte, ki bodo napolnili vašo denarnico. Ilustratorji, oblikovalci spletnih strani in vsi drugi kreativci nikakor ne smete spregledati te priložnosti.


Osnovna spletna stran in izbrano družbeno omrežje ali dva so zagotovilo, da bo vaš talent hitreje opažen. Bodite korak pred konkurenco in začnite še danes. Minimum je zastonj. In tako bo tudi ostalo.

Ali vaše podjetje potrebuje spletno stran?

Izdelajte brezplačno spletno stran, še danes!

Registrirajte se