Kako deluje Minimum? Poglavje 6, Klic k akciji

Čas branja: 2 min 21. oktobra, 2020 Napisal: Matej Novak

Zdaj ste na svoji novi Minimum spletni strani napolnili že skoraj vse kategorije s pomembnimi podatki. Toda to še ni vse. Ne glede na to, kako čudovito ste opisali svoj posel in kako množično ljudje potrebujejo vaš izdelek ali storitev, se prodaja ne bo zgodila brez tistega najpomembnejšega elementa – klica k akciji.

Kako deluje Minimum?

Povejte jim, kaj naj naredijo

Kaj je Klic k akciji oziroma CTA (call to action)? V principu gre za kratke stavke ali besede, ki uporabnika spletne strani vodijo k naslednjemu kliku, za katerim navadno stoji določen cilj, ki ga želimo pri uporabniku doseči:

  • nakup,
  • ogled videa,
  • ogled spletne strani,
  • prijava na novice,
  • začetek postopka,
  • premik na naslednji korak,
  • oddaja informacij, povpraševanja in podobno.

Zlato pravilo pravi, da nihče ne bo storil ničesar od naštetega, če ga k temu jasno in glasno ne povabimo. Zato bodite pogumni. Povejte, kaj naj vaši obiskovalci naredijo.

Klici k akciji, ki delujejo

Klic k akciji je posebno področje na spletni strani, s katerim lahko obiskovalcem nudite dodatne informacije s sporočilom in zunanjo povezavo. Na svoji Minimum spletni strani lahko celotno področje oblikujete sami. Vnesite kratek nagovor, poimenujte gumb in dodajte poljubno povezavo na cenik, spletno trgovino ali zanimiv video.

Niso pa vsa povabila enako močna. Nekatera učinkujejo celo nasprotno od tega, kar želimo doseči. Zato previdno z besedami. Zakaj ne bi uporabili nečesa, kar zares in preverjeno deluje?

→ Vpiši se

Običajno vabi k brezplačnemu preizkusu ali pa h kreiranju računa.

→ Naroči se

Naročilo na novice ali na redno prejemanje druge vsebine vam ustvarja bazo zvestih oboževalcev.

→ Brezplačno preizkusi

Hej – nič ni boljšega od brezplačnih vzorcev.

→ Začni

Tu se začne proces virtualnega ogleda, postopka ali učne ure.

→ Pridruži se

Kdo ne bi hotel postati član neke zelo prijetne in informativne skupnosti?

→ Preberi več

Za tiste bolj radovedne. Koristno za filtriranje v prodajnem lijaku.

Besedilo na gumbu in v njegovi bližini naj bo seveda povezano z vsebino vaše spletne strani in naj jasno izraža, kaj se zgodi, če kliknemo nanj. Vsekakor pa humor ali kanček domišljije ne bosta škodila. Kako močno bi si recimo želeli pritisniti gumb, na katerem piše: »Ne klikni tega gumba!«

Kam usmeriti kupca?

Na svoji Minimum spletni strani lahko svoje obiskovalce spodbudite s simpatičnim sporočilom, ki spremlja gumb, in z dobrim napisom na gumbu. Kam pa usmeriti kupca? Tja, kjer pričakujete, da bo največ učinka: v spletno trgovino, na svojo pristajalno stran za izdelek, na dober video ali na katero izmed družabnih omrežij.

Prednost vaše Minimum strani je ravno v tem, da lahko neomejeno preizkušate različne klice k akciji, dokler ne zaznate, da izbrani res deluje. Gremo! Akcija!

 

Preverite še: Kako postati mojster klicev k akciji – 5 uporabnih nasvetov

Ali vaše podjetje potrebuje spletno stran?

Izdelajte brezplačno spletno stran, še danes!

Registrirajte se