Priprava vsebin za izdelavo spletne strani

Čas branja: 6 min 5. julij, 2017 Napisal: Matej Novak

Predstavljamo vam obrazec za pripravo vsebin, ki vam bo skrajšal in poenostavil čas priprave pri procesu izdelave spletne strani.

priprava vsebin za izdelavo spletne strani

Obrazec z navodili si lahko brezplačno snamete s spodnje povezave in ga izpolnite. Ko končate, se prijavite v urejevalnik minimum in vsebino prenesite v ustrezna okenca.

Prenesite obrazec z navodili (pdf)

Osnovni podatki

Ime strani

Točen naziv vašega podjetja, lahko je kratek ali dolg (npr. Priprava hitre hrane, Matjaž Novak s.p.).

Davčna številka

Davčna številka je sestavljena iz osmih števil, predpone "SI" ne dodajamo. Če davčne številke nimate ali je ne uporabljate vnesite 00000000.

Kategorija

Na voljo imate več možnosti, izberite tisto, ki je najbolj ustrezna vašemu podjetju.

  • Avtomobilizem
  • Gostinstvo in turizem
  • Izobraževanje in kultura
  • Kmetijstvo
  • Lepota in zdravje
  • Poslovni svet
  • Proizvodnja in obrt
  • Prosti čas
  • Računalništvo in informatika
  • Društvo in organizacije

Ključne besede

Ključne besede podrobneje opisujejo vašo storitev ali izdelek. Dobra praksa je, da jih vnesete več, saj so zelo pomembne pri rezultatih iskanja.

Primer: picerija, pica, pizza, restavracija

Lokacija

Ulica in hišna številka

Pazite, da je ime ulice napisano pravilno, saj preko lokacijskih podatkov samodejno pridobimo zemljevid na spletni strani. Ne pozabite dodati hišne številke.

Poštna številka

Sestavljena je iz štirih števil in se razlikuje glede na različne kraje po Sloveniji.

Kraj

Ime kraja, kjer ima podjetje sedež.

Kontaktni podatki

Telefon (stacionarni)

Identifikacijska številka stacionarnega telefona, številko lahko vnesete tudi mednarodno (+386). Če stacionarnega telefona ne uporabljate vnesite 0000000.

GSM

Identifikacijska številka prenosnega telefona, številko lahko vnesete tudi mednarodno (+386). Če mobilnega telefona ne uporabljate vnesite 0000000.

Elektronski naslov

Elektronski oz. e-mail naslov služi za pisno komunikacijo med obiskovalcem in vašim podjetjem. To je lahko naslov z lastno domeno npr. info@podjetje.si ali Gmail naslov.

Spletna stran

Ime strani

Zdi se preprost element, vendar služi tudi kot URL naslov strani, zato bodite tukaj še posebno pozorni.

Ime strani naj bo ime vašega podjetja ali naziv restavracije, izdelka. Če je naziv vašega podjetja npr. Priprava hitre hrane, Matjaž Novak s.p., lahko kot ime strani uporabite "Priprava hitre hrane", ali pa ime restavracije, če je to npr. "Picerija Kaktus", nikakor pa ne uporabljajte "Matjaž Novak", prav tako nikoli ne dodajajte "s.p.", "d.o.o." v ime strani.

Ime strani pa predstavlja tudi spletni naslov url vaše spletne strani (npr. www.minimum.si/picerija-kaktus/). Pozor, ne vpisujte predpon in končnic kot so "www" ali ".si", saj boste dobili neprivlačen url naslov (npr. www.minimum.si/www-picerija-kaktus-si/).

Barvna shema

Na minimumu lahko trenutno izbiramo med dvanajstimi barvnimi shemami, izbirate lahko med rdečo, vijolično, modro, zeleno, rumeno, oranžno, sivo in različnimi odtenki le teh.

Opis podjetja

Predstavite ali opišite vaše podjetje ali izdelek. Koristno je, če vključite informacije o tem kaj podjetje počne in na katero kategorijo/industrijo se osredotoča. Zagotavljanje teh informacij zgradi poseben odnos in poveča zaupanje z vašimi obiskovalci.

Naslov dodatnega besedila

Obiskovalce z naslovom pripravite na dodatno besedilo. Če v dodatnem besedilu pišemo o ponudbi, vnesite naslov dodatnega besedila npr. "Ponudba".

Dodatno besedilo

Polje je namenjeno dodatnemu besedilu na spletni strani, kjer lahko opis podjetja še razširite, opišete vaše izdelke, ponudbo ali dodate druge pomembne, zanimive informacije.

Pozor, v polje za dodatno besedilo ne kopirajte besedila iz polja za opis podjetja. Obiskovalcem lahko nudite še druge informacije.

Fotografije

Pripravite si 3 različne fotografije, ki najboljše predstavljajo vaše podjetje ali izdelek. Fotografije naj bodo kakovostne in usklajene z izbrano barvno shemo.

  • Minimalna velikost stranic: 890x500 slikovnih pik.
  • Maksimalna velikost stranice: 5500 slikovnih pik.
  • Maksimalna velikost fotografije: 6 MB.

Družbena omrežja

Facebook, Twitter, Instagram

Družbena omrežja so vse bolj razširjena tudi v poslovnem svetu zato je pomembno, da na spletno stran dodate povezave do profilov, ki jih uporabljate. Ko boste končali z izdelavo spletne strani, pa naslov dodajte tudi na vaše profile na Facebooku, Twitterju in Instagramu. Tako boste imeli obojestranske povezave med družbenimi omrežji in vašo spletno stranjo.

Klic k akciji

Klic k akciji je posebno področje na spletni strani, s katerim obiskovalca usmerimo do dodatnih informacij. Obiskovalca s posebnim sporočilom nagovorimo, da pritisne gumb, ta pa ga vodi do vaše poljubne povezave, to je lahko povezava, do dodatnih informacij, vaše spletne trgovine, itd. - možnosti je neskončno.

Sporočilo

Motivacijsko sporočilo, s katerim obiskovalca nagovorite, da pritisne gumb.

Primer: Pritisnite gumb spodaj, da si ogledate naš reklamni video posnetek!

Ime gumba

Vnesite ime, ki bo predstavljalo povezavo na drugo spletno stran.

Primer: Ogled posnetka

Poljubna povezava

Uporabite (kopirajte) povezavo, katere stran bo ob kliku odprlo uporabniku.

Primer: www.youtube.com/reklamni-posnetek

Odpiralni časi

Delovni čas je ena izmed bistvenih informacij za vaše obiskovalce saj lahko med obiskom vaše spletne strani ugotovijo kdaj imate zaprto oz. odprto. Delovni čas lahko vnesete za vsak dan v tednu od ponedeljka do nedelje.


Priporočljivo je, da pripravljeno vsebino delite z družino, sodelavci in prijatelji, da pridobite povratne informacije. Bodite pozorni na točnost podatkov in pravopis.

Ali vaše podjetje potrebuje spletno stran?

Izdelajte brezplačno spletno stran, še danes!

Registrirajte se