Vaša stran je popolnoma prenovljena

Čas branja: 6 min 24. marca, 2018 Napisal: Matej Novak

Uporabniki Minimuma ste lahko danes opazili, da so vaše strani nekoliko drugačne.

Sinoči smo namreč aktivirali dolgo pričakovano prenovo na vseh Minimum straneh. ...in še mnogo več!

Vaša spletna stran je popolnoma prenovljena.

Z veseljem sporočamo, da so vse spletne strani izdelane preko storitve Minimum popolnoma prenovljene. Nov izgled je na voljo vsem uporabnikom, ki so stran že izdelali in seveda tudi tistim, ki jo še nameravajo.

Nova zasnova ima povsem novo in moderno preobleko, ki še bolj izpostavi pomembne elemente na strani, dodali smo dodatne funkcionalnosti, kot je kontaktni obrazec, izboljšali smo osnovno delovanje strani, hitrost nalaganja, ki je kar 3x hitrejša, spletna stran še bolj prilagojena raznovrstnim napravam, pokriva vse od telefona do računalnika, dodelali pa smo tudi optimizacijo strani, za še boljše rezultate v spletnih iskalnikih.

Veliko načrtovanja in in različnih strategij je prišlo v novo obliko, zato smo se odločili, da z vami delimo še, kako je prišlo do trenutnega rezultata in zakaj smo naredili določene spremembe.

Oglete si raziko pred in po prenovi:

Zakaj smo se lotili prenove strani?

Manj kot leto dni je od začetka storitve Minimum. Od takrat smo spremljali in opazovali vaše ravnanje uporabe platforme, prisluhnili smo vašim željam, predlogom in kritikam. Vso pridobljeno znanje smo dodobra izkoristili in že vmes vključili precej novosti. Že dolgo pa smo se zavedali, da naš glavni produkt - spletna stran, potrebuje precej več pozornosti, tako po funkcionalnosti, kot po izgledu, zato smo se namesto dodelav, odločili za prenovo, za popolnoma nov pristop, zgrajen na podlagi vseh pridobljenih izkušenj in znanja.

Največja prednost storitve Minimum je, da vsa podjetja uporabljajo enako platformo za svojo spletno stran, za obiskovalce to pomeni, da se čez čas naučijo uporabe in v prihodnosti že vedo, kje se informacija nahaja. Ampak izdelati eno platformo, ki jo uporablja tisoče podjetij je iz tehničnega vidika precej zahtevno, zato je bila verzija 1.0 nekakšna prelomna platforma, s katero smo dokazali, da deluje in zdaj je prišel čas za naslednji korak, izboljšati platformo in jo pripraviti na prihodnost.


1.) Oblikovanje strani

Prenova spletne strani.

Primarni cilj nove verzije je bila popolna grafična prenova, saj je prejšnje oblikovanje še najbolj spominjalo na spletne strani iz 90-ih. Odločili smo se za sodobno oblikovanje, ki bo pripravljeno tudi na prihodnost. Videz strani seveda ni glavnega pomena pa vendar se 94% uporabnikov odloči, da stran zapusti, če ni všečna oziroma je zastarela. Pri analizi strani smo ugotovili, da je stran sicer zelo dobro zastavljena, vendar nekatere vsebine močno izstopajo, ali so prevelike, premajhne ali pa celo nepotrebne. Spletna stran je na mobilnikih in tablicah izgledala super, od prenosnikov naprej pa zmeraj slabše. Rešitev je bila omejitev širine strani na večjih zaslonih in več plastno oblikovanje.

Več plasti

Oblikovanje žez več plasti.

Domislili smo se ideje, da bo nova stran sestavljena iz več plasti, prvo plast bo predstavljala osnova, kot prazen list papirja, na katerega položimo vsebino. Vsebina predstavlja drugo plast in ker je nekatera vsebina v svojih kvadratkih, le ti predstavljajo tretjo plast. Nekatera vsebina je interaktivna in se z animacijo poveča, kar predstavlja četrto plast. Vse te plasti so vidne in uporabniku predstavljajo nekakšno realnost - spletna stran, kot fizična oblika in močno vpliva na preglednost. Plasti se ločujejo s sencami, ki jih posamezna plast "odseva" in animacijami, ki povečajo vsebino in spreminjajo velikosti senc. Uporabniku je takšno oblikovanje znano, saj spominja na obnašanje predmetov iz resničnega sveta.

Minimalizem

Vsebina ima prednost pred oblikovanjem, zato smo se odločili, da nekaterim vsebinam spremenimo pozicijo in velikost, glede na pomembnost vsebin. Odstranili smo tudi velike bloke z velikimi barvnimi ozadji in odstranili vse barvne prelive. Barve seveda še vedno uporabljamo, vendar manj, spletna stran ima veliko več beline (praznega prostora), s katerim pomembna vsebina zdaj bolj izstopa.

Skoraj ni elementa na novi strani, ki ne bi bil prenovljen ali vsaj dodelan. Z novim oblikovanjem smo zadovoljni predvsem zato, ker smo pri vseh spremembah uspeli ohraniti pridih verzije 1.0, katerega naši uporabniki že poznajo, kar je zelo pomemben faktor pri vseh prenovah.


2.) Prepoznavnost vsebine

Prepoznavnost vsebin je naša najvišja prioriteta, iz istega razloga vse Minimum strani uporabljajo enako (eno) predlogo. Uporabnik tako ob obisku dveh popolnoma različnih podjetij (ali več) že pozna lokacijo informacij.

Zato smo se že v začetku odločili, da pri prenovi porazdelitev vsebin ostane popolnoma enaka ali pa jih postavimo tja kjer jih bo uporabnik pričakoval. Kontaktni podatki so vse bolj pomembni zato smo telefonsko številko vključili na sam vrh strani, vse ikone za povezljivost strani, tudi za družbena omrežja so postavljene pod opis in so večje, bolj pregledne. Popolnoma smo prenovili galerijo fotografij, tabela odpiralnih časov je 100% dodelana, vse vsebine so enakomerno porazdeljene in z oblikovanjem (enaka razmerja) pravilno ločene za boljšo preglednost. Nekatera polja smo povečali, da tudi na manjših zaslonih pridobimo več vsebine v prostor, prav tako uporabljamo temnejšo barvo vseh pisav za lažjo berljivost in razločnost.

Verjamemo, da smo z vsemi spremembami izboljšali celotno uporabniško izkušnjo in dosegli zastavljene cilje.


3.) Uporabnost

Navigacija

Čeprav gre v osnovi za pristajalno stran (landing page), smo se odločili, da v novo oblikovanje vstavimo še navigacijo. Z uvedbo menijske vrstice boste zdaj obiskovalci še hitreje prišli do informacij in lažje krmarili med vsebinami.

*Še majhna skrivnost, če pritisnete na gumb Odprto / Zaprto, vas stran pomakne na odpiralne čase. Animacija menijske vrstice je narejena tako, da se gladko pomika (smooth scroll) med vsebinami.

Kontaktni obrazec

Vsaka stran ima od danes naprej vključen tudi hitri kontaktni obrazec, kjer lahko enostavno ne da bi stran zapustili, kontaktirate podjetje. Sedaj vas lahko kdorkoli kontaktira, kar bo pripeljalo do več povpraševanj in nakupov.

Ostali bonbončki

Nova spletna stran je sedaj pripravljena tudi na modularnost, v prihodnosti bomo namreč dodali še veliko več modulov, s katerimi boste lahko stran dopolnili še z drugačno vsebino. Strani so tudi hitrejše, saj smo odstranili veliko nepotrebnih elementov, skript in dodatno optimizirali kodo, z naprednejšo optimizacijo in hitrejšim nalaganjem strani smo poskrbeli, da bodo vse strani višje ocenjene v spletnih iskalnikih (Google), tudi prilagodljivost za vse velikosti zaslonov in naprav smo dodatno izpilili.

Projekt je zaključen in vaša nova stran je na voljo za ogled, pripravljena na prihodnost. Veselo uporabo!


Pri Minimumu smo zelo ponosni na novo pridobitev, veliko časa in znanja smo vložili in veseli nas, da je prenova končno na voljo! Izdelava spletnih strani še nikoli ni bila bolj enostavna! Zahvaljujemo se tudi vsakemu našemu uporabniku. Še naprej bomo voljno delali, se trudili in izboljševali naše storitve. Če imate kakršenkoli predlog za izboljšave, pohvalo ali kritiko, nam lahko to sporočite.

Potrebujete novo spletno stran? Preizkusite Minimum!

Ustvarite brezplačno spletno stran, ustvarite uspeh.

Registrirajte se